مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-06بين الملل

شناسایی ویروس کرونا با جهش دوگانه در ایالات متحده


مسئولان بهداشتی در آمریکا از شناسایی گونه جدید ویروس کرونا با جهشی دوگانه موسوم به کروناویروس هندی در این کشور خبر دادند.

- شناسایی ویروس کرونا با "جهش دوگانه" در ایالات متحده مسئولان بهداشتی در آمریکا از شناسایی گونه جدید ویروس کرونا با "جهشی دوگانه" موسوم به کروناویروس هندی در این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مقامات آمریکایی گونه جدید کروناویروس که حاوی دو جهش است و عامل موج دیگری از موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در هند بوده اکنون در این کشور شناسایی شده است.

گونه جدید کروناویروس دارای جهش دوگانه خوانده می شود زیرا حاوی دو جهش از این پاتوژن (عامل بیماری زا و در اینجا منظور همان کروناویروس) است.

متخصصان آمریکایی اظهار داشتند: نوع هندی کروناویروس حاوی دو جهش در یک ویروس است که پیش از این در گونه های مجزا از هم مشاهده شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هندوستان تایمز، مقامات بهداشتی آمریکا می گویند که نوع جدید کروناویروس عامل افزایش روزانه موارد جدید ابتلا طی چند هفته گذشته بوده است.

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، موارد جدید ابتلا از حدود 9100 مورد در 15 فوریه، در هفته منتهی به چهار آوریل به 103 هزار مورد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ویروس کرونا با جهش دوگانه در ایالات متحده

شناسایی ویروس کرونا با جهش دوگانه در ایالات متحده