مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-06سياسي

آغاز محدودیت های ترافیکی و انتظامی در محورهای درون و برون شهری ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای محدودیت های ترافیکی و انتظامی به دلیل شروع پیک چهارم و برابر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد استانی، - ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای محدودیت های ترافیکی و انتظامی به دلیل شروع پیک چهارم و برابر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد استانی، در محورهای ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر در نشست تخصصی با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار کرد: با تصمیمات ستاد کرونا، در شهرهای قرمز و نارنجی در خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی محدودیت اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به مصوبات ستادملی مبارزه با کرونا در مناطق و شهرهای وضعیت قرمز، مشاغل سطح 2، 3 و 4 و در مناطق و شهرهای وضعیت نارنجی سطح شغلی 3 و 4 به مدت دو هفته تعطیل و در مناطق و شهرهای وضعیت زرد محدودیت سطح شغلی 4 برای آنها در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ، پلیس با تمام امکانات و تجهیزات سعی خواهد کرد برابر تصمیمات ستاد کرونا از فعالیت مشاغلی که ممنوع اعلام شده جلوگیری کند و در بحث ورود و خروج خودروها به استان با جدیت در گلوگاه ها حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی و انتظامی در محورهای درون و برون شهری ایلام

آغاز محدودیت های ترافیکی و انتظامی در محورهای درون و برون شهری ایلام