مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-06سياسي

مبادا موضعی اتخاذ نمایید که با سیاست قطعی کشور در رابطه با برجام در تضاد باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع 27 بسیج دانشجویی استان های کشور نسبت به نشست کمیسیون برجام و اخبار منتشر شده مبنی بر جلسه اعضای این کمیسون در هفته آینده با نمایندگان آمریکا و زمزمه های احیای برجام واکنش نشان دادند.

- شورای تبیین مواضع 27 بسیج دانشجویی استان های کشور نسبت به نشست کمیسیون برجام و اخبار منتشر شده مبنی بر جلسه اعضای این کمیسون در هفته آینده با نمایندگان آمریکا و زمزمه های احیای برجام واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، شورای تبیین مواضع 27 بسیج دانشجویی استان های کشور نسبت به نشست کمیسیون برجام و اخبار منتشر شده مبنی بر جلسه اعضای این کمیسون در هفته آینده با نمایندگان آمریکا و زمزمه های احیای برجام واکنش نشان دادند.

متن نامه بدین شرح است: اگر می خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی آزمایی کنیم و ببینیم که درست تحریم ها لغو شده، آن وقت به تعهدات برجامی برمی گردیم.

مقام معظم رهبری (مدظله) (1399/11/19) نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در روز جمعه، 2 آوریل (مصادف با 13 فروردین 1400) بصورت مجازی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادا موضعی اتخاذ نمایید که با سیاست قطعی کشور در رابطه با برجام در تضاد باشد

مبادا موضعی اتخاذ نمایید که با سیاست قطعی کشور در رابطه با برجام در تضاد باشد