مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-06بين الملل

احضار کاردار آمریکا به وزارت خارجه کوبا


وزارت خارجه کوبا با احضار کاردار آمریکا در هاوانا مراتب اعتراض خود را به گزارش سایت قطره و به نقل از2020 وزارت خارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر کوبا اعلام داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلوس فرناندز د کوسیو، مدیرکل مسئول ایالات متحده در وزارت امور خارجه کوبا روز دوشنبه تیموسی زونیگا-براون ، کاردار سفارت آمریکا را احضار کرد.

فرناندز د کوسیو، در صحبت با این دیپلمات به این موضوع اشاره کرد که دولت ایالات متحده به طور فرصت طلبانه از موضوعی حساس همچون حقوق بشر برای سیاست های تجاوزگرانه خود علیه کشورهایی که تابع دولت ایالات متحده نیستند و از حق حاکمیت مردم خود به صورت آزادانه دفاع می کنند، استفاده می کند.

وی تأکید کرد که گزارش فوق الذکر، خودسرانه و یک جانبه است و مشخصه آن اتهاماتی است که خلاف واقع است.

در مورد کوبا، این تهمت ها را سال ها گروه های سیاسی ایالات متحده، با مواضع شدید علیه کوبا، به عنوان بهانه ای برای افزایش اقدامات خصمانه و تحمیل اقدامات اقتصادی اجباری با هدف آسیب رساندن به زندگی مردم کوبا و مجازات آنها به دلیل حمایت از سیستم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که این کشور آزادانه و به طور مستقل انتخاب کرده است، تکرار می کنند.

مدیرکل ایالات متحده وزارت خارجه کوبا اظهار داشت که نقض آشکار و سیستماتیک حقوق بشر در ایالات متحده و توسط دولت آن کشور شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار کاردار آمریکا به وزارت خارجه کوبا

احضار کاردار آمریکا به وزارت خارجه کوبا