مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-06اقتصادي

گروه مالی دی بازوی قابل اتکای بانک در سودآوری است


مدیرعامل بانک دی در نشست هم اندیشی با مدیران و اعضای هیئت مدیره گروه مالی دی، بر لزوم حرکت گروه مالی بانک بر مدار سودآوری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور سیدشمس الدین حسینی، وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی و رییس کمیسون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی ، مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت های گروه مالی دی برگزار شد، برات کریمی گروه مالی دی را بازوی قابل اتکای بانک در مسیر سودآوری دانست.

مدیرعامل بانک دی در این مراسم ضمن قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه مالی دی در پیاده سازی و طراحی ساختار یکپارچه و منسجم در گروه مالی گفت: هدف از ایجاد گروه مالی دی، تقویت و بهینه سازی زنجیره ارزش گروه است تا با استفاده از این ظرفیت، دامنه و گستره خدمات قابل ارائه به ذی نفعان و جامعه تکمیل شود.

وی افزود: امیدوارم با یکپارچگی و تقویت زنجیره ارزش گروه مالی دی، شرکت های تابعه بتوانند علاوه بر شناسایی حوزه های مؤثر در خلق ارزش برای ذی نفعان، در مسیر بهره وری و افزایش سودآوری نیز گام های مؤثری بردارند.

کریمی با اشاره به لزوم تداوم موفقیت های کسب شده در شاخص های عملکردی بانک دی گفت: هدفمندسازی سرمایه گذاری ها و تکمیل زنجیره ارزش گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه مالی دی بازوی قابل اتکای بانک در سودآوری است

گروه مالی دی بازوی قابل اتکای بانک در سودآوری است