مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-06بين الملل

از سرگیری درگیری ها میان نیروهای دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب یمن


درگیری ها میان دو طرف توافق ریاض یعنی دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب در ابین ازسرگرفته شده و در نتیجه آن چهار تن کشته و زخمی شدند.

- درگیری ها میان دو طرف توافق ریاض یعنی دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب در ابین ازسرگرفته شده و در نتیجه آن چهار تن کشته و زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شاهدان عینی اظهار کردند: درگیری های مسلحانه ای میان نیروهای ویژه دولت مستعفی از یک سو و نیروهای کمربند امنیتی وابسته به شورای انتقالی جنوب که تحت حمایت امارات است، شکل گرفتند.

به گفته این منابع، این درگیری ها پس از توقفی چهار ماهه، در خط ساحلی میان دو شهر شقره و احور واقع در شرق ابین آغاز شده و در جریان آن یک سرباز دولت مستعفی به نام محمد العوبان، برادر فرمانده نیروهای ویژه ابین کشته شده و سه تن دیگر زخمی شدند.

آنها افزودند: درگیری ها هنگامی آغاز شدند که نیروهای کمربند امنیتی به سمت یک گروه از نظامیان دولت مستعفی که به سمت شهر احور در حرکت بودند، تیراندازی کردند.

یک منبع نیز اعلام کرد، نیروهای ویژه دولت مستعفی یمن در این درگیری ها سه تن از نیروهای شورای انتقالی جنوب را بازداشت کردند.

از حدود چهار ماه قبل که دو طرف توافق ریاض را برای تشکیل کابینه ای متشکل از 24 وزیر به صورت برابر میان استان های جنوبی و شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری درگیری ها میان نیروهای دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب یمن

از سرگیری درگیری ها میان نیروهای دولت مستعفی و شورای انتقالی جنوب یمن