مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-06اقتصادي

خرید میوه، در زندگی مردم گم شده است


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: آنقدر در زندگی مردم چاله چوله به وجود آمده که خرید میوه در میان آن ها گم شده است و این مساله، شرایط سختی را حتی برای فروشندگان میوه به وجود آورده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: آنقدر در زندگی مردم چاله چوله به وجود آمده که خرید میوه در میان آن ها گم شده است و این مساله، شرایط سختی را حتی برای فروشندگان میوه به وجود آورده است.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اوضاع مالی مردم بد و درآمدها بسیار کم شده است و وقتی درآمد مردم پایین باشد به خیلی از چیزها نمی رسند و توان خریدشان بسیار پایین می آید و به این علت است که بازار میوه رونق چندانی ندارد.

وی افزود: مردم این روزها آنقدر قسط و هزینه دارند که وقتی ریالی به دست شان می رسد باید آن را هزار قسمت کنند و شاید کمتر پولی برای خرید میوه باقی می ماند.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: به عنوان کسی که میوه فروشی دارد، وقتی می بینم که یک نفر یک سال است که میوه نخورده است زجر می کشم.

ما یک جا فروشنده و هزار جای دیگر خریدار هستیم و شرایط و وضعیت مردم را درک می کنیم و می دانیم که قیمت های بالا چه وضعیتی برای مردم به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید میوه، در زندگی مردم گم شده است

خرید میوه، در زندگی مردم گم شده است