مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-06سياسي

وضعیت قرمز کرونایی، موزه ها و مراکز تفریحی ایلام را تعطیل کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تمامی موزه ها و مراکز تفریحی استان با توجه به اینکه همه شهرستان ها در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، - ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تمامی موزه ها و مراکز تفریحی استان با توجه به اینکه همه شهرستان ها در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، تا اطلاع بعدی تعطیل است.

عبدالمالک شنبه زاده در کارگروه مجازی کرونا با اعلام این خبر، اظهار کرد: برگزاری هر گونه مراسم در تالارها ممنوع است و با افرادی که این پروتکل ها را رعایت نکنند، برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر این اماکن شدت بیشتری می گیرد، تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در ایام تعطیلات نوروز تا 13 فروردین یک هزار و 240 بازدید نظارتی به صورت دستگاهی و تلفیقی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: 286 اخطار کتبی برای مراکز اقامتی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پی شیوع ویروس کرونا برای خدمات رسانی شایسته به مهمانان نوروزی استان صادر شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ادامه داد: نظارت بر کار مراکز خدماتی، رفاهی، تفریحی، توریستی و به ویژه مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونایی، موزه ها و مراکز تفریحی ایلام را تعطیل کرد

وضعیت قرمز کرونایی، موزه ها و مراکز تفریحی ایلام را تعطیل کرد