مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-05اقتصادي

کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از مسیر عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر نیازمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر در این کار وقفه ایجاد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از مسیر عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر نیازمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر در این کار وقفه ایجاد شد.

حمید ربیعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پروژه کمربندی شمالی شهرکرد( شهرکرد به سامان)، اظهار کرد: این پروژه کمتر از 10 روز نیاز به کار اجرایی برای اتمام دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: از مسیر عملیاتی اجرایی پروژه محور شهرکرد به سامان تنها یک کیلومتر نیازمند آسفالت ریزی است تا این پروژه به اتمام برسد که به علت کمبود و افزایش شدید قیمت قیر در این کار وقفه ایجاد شد، رایزنی های لازم برای خرید قیر انجام شده است و امروز قیمت نهایی برای خرید اعلام خواهد شد، اعتباری برای خرید قیر نیز تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد

کمبود قیر؛ علت تکمیل نشدن کمربندی شمالی شهرکرد