مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-05سياسي

ضد و نقیض گویی مدیران هلال احمر؛ بالاخره هلال احمر امکانات و بودجه دارد یا ندارد؟!


در حالی که رییس جمعیت هلال احمر خطاب به رییس جمهور اعلام کرده، وضعیت هلال احمر مطلوب است؛ دبیرکل این جمعیت با انتقاد از کمبود بودجه، اعلام کرده است حتی به اندازه یک محله تهران هم تجهیزات نداریم.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس: هلال احمر و سازمان امداد ونجات وابسته به آن، به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های امدادی کشور در هنگام بروز حوادث مختلف به ویژه حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل نقش مهمی در به سامان رساندن اوضاع نابسامان مناطق آسیب دیده از حوادث مختلف دارند.

این جمعیت به عنوان یکی از سازمان های محوری در مدیریت بحران کشور نقش دارد و تجهیز امکانات لازم امدادی و به روز بودن آنها و همچنین آمادگی نیروهای امدادی و تسلیح به دانش روز امدادگری از مؤلفه های اساسی و محوری در حوزه امداد و نجات است.

*فعالیت 560 دستگاه امدادی در سطح جاده های کشور سازمان امداد و نجات هلال احمر دارای 560 پایگاه امدادی در سطح جاده های مختلف کشور است و در ایام مختلف سال به ویژه در تعطیلات نوروزی و فصل تابستان به ارائه خدمات امدادی می پردازد اما نکته مهم در این خصوص کمبود اعتبارات لازم و گلایه مسؤولان و متولیان امدادی این جمعیت است.

*اوضاع هلال احمر خوب است در این میان، اظهارات متناقض مسؤولان ارشد جمعیت هلال احمر در خصوص کمبود اعتبارات و امکانات لازم امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد و نقیض گویی مدیران هلال احمر؛ بالاخره هلال احمر امکانات و بودجه دارد یا ندارد؟!

ضد و نقیض گویی مدیران هلال احمر؛ بالاخره هلال احمر امکانات و بودجه دارد یا ندارد؟!