مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-05اقتصادي

نماینده شیروان: تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند تولید خودروی ارزان قیمت با توجه به شرایط اقتصادی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم است اما نباید ایمنی و کیفیت خودرو با بهانه تولید خودروی ارزان قیمت زیر سؤال رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیروان به نقل از سایت خانه ملت، علی جدی درباره برنامه ایران خودرو برای تولید خودروی ارزان قیمت، اظهار کرد: تولید خودروی ارزان قیمت مشروط بر اینکه کیفیت و ایمنی چهار چرخ ها خدشه دار نشود، یکی از ضرورت ها در شرایط کنونی است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای تولید خودروی ارزان قیمت، افزود: ازآنجاکه حذف هزینه های سربار منجر به کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولیدی می شود، خودروسازان می توانند با حذف هزینه هایی که تأثیری در کیفیت و ایمنی نداشته باشد، زمینه تولید خودروی ارزان قیمت را فراهم کنند.

نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: هرچند تولید خودروی ارزان قیمت با توجه به شرایط اقتصادی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم است اما نباید ایمنی و کیفیت خودرو با بهانه تولید خودروی ارزان قیمت زیر سؤال رود.

وی با طرح این سؤال که چرا تولید خودروی پراید متوقف شد، توضیح داد: ازآنجاکه پراید ازنظر ایمنی و کیفیت ایراد داشته و مردم از آن گلایه مند بودند، خط تولید آن متوقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شیروان: تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است

نماینده شیروان: تولید خودروی ارزان مطالبه مردم است