مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 20:302021-04-05سياسي

تازه ترین کتاب سیدمهدی شجاعی در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این کتاب در 40 صفحه و قطع رحلی بیاضی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: - زنی، مردی و دنیایی نامردی نوشته سیدمهدی شجاعی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، این کتاب در 40 صفحه و قطع رحلی بیاضی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: کتاب زنی، مردی و دنیایی نامردی نوشته سیدمهدی شجاعی برای مخاطبان کودک است که در آن داستان سفر اسرای خاندان پیامبر (ص) و امام حسین (ع) پس از واقعه عاشورا به سمت شهر کوفه و حضور در مجلس ابن زیاد روایت می شود.

سیدمهدی شجاعی که در سابقه کاری خود نوشتن برای مخاطبان کودک به ویژه بازنویسی و روایت هایی از زندگی ائمه اطهار (ع) و فرازها و اتفاقات خاص از زندگی ایشان را دارد، در این اثر نیز سعی کرده فرازی از ماجرای اسارت خاندان عترت را پس از واقعه عاشورا به شکلی مستند و تاریخی و در عین حال جذاب و کامل روایت کند.

او در داستان خود از مرثیه سرایی فاصله گرفته و سعی کرده برخی از مهم ترین مفاهیم فکری و اعتقادی موجود در داستان اسرای خاندان پیامبر پس از واقعه عاشورا و نوع برخورد آن ها با مردم کوفه و نیز خطابه آن ها در کاخ کوفه و نحوه مواجه شدنشان با ابن زیاد و عوامل او را به ساده ترین و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین کتاب سیدمهدی شجاعی در بازار

تازه ترین کتاب سیدمهدی شجاعی در بازار