مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-05اقتصادي

معاون استاندار خراسان رضوی: زمینه کاهش آلایندگی ضایعات فلزی در مشهد فراهم شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، طرح ذخیره سازی و نگهداری محصولات فلزی (ضایعات) در بلوار میامی مشهد توسط متقاضی بخش خصوصی به اجرا درآمده است که زمینه کاهش آلایندگی و زیباسازی سیمای شهر را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی پراکنده مرتبط با محصولات فلزی سطح شهر در قالب یک شهرک صنفی، در کاهش آلایندگی و بهبود سیمای شهری تأثیر زیادی خواهد داشت و می توان مدیریت یکپارچه ای بر این بخش اعمال کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ایجاد نوار سبز در حاشیه جاده به عمق سه ردیف درخت همیشه سبز به منظور تأمین الزامات منظری در طرح مزبور را از سوی سرمایه گذار آن در اطراف این انبار ضروری عنوان کرد.

وی ادامه داد: کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمینی و محیط زیست خراسان رضوی در نشست امروز خود به هشت طرح تولیدی دیگر با محوریت صنعتی، صنفی، کشاورزی و دامداری در استان مجوز اجرا داد.

میرجعفریان به تشریح سایر مصوبات نشست کارگروه امور زیربنایی خراسان رضوی پرداخت و افزود: عمده طرح های مطرح شده در کارگروه سرمایه گذاری در حوزه واحدهای تولیدی مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی شهرستان های مشهد، فریمان و تربت حیدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار خراسان رضوی: زمینه کاهش آلایندگی ضایعات فلزی در مشهد فراهم شد

معاون استاندار خراسان رضوی: زمینه کاهش آلایندگی ضایعات فلزی در مشهد فراهم شد