مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-05اقتصادي

تحقق 99.5 درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر صددرصد شهرها معادل 111 شهر در سطح استان و 1060 روستا، حتی در دور افتاده ترین مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی سطح خدمت رسانی به مردم سرعت چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر صددرصد شهرها معادل 111 شهر در سطح استان و 1060 روستا، حتی در دور افتاده ترین مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: امسال با وجود تحریم ها و فشارهای زیاد اقتصادی که وجود داشت، با برنامه ریزی صحیح و هدفمند در توسعه گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع موفق عمل کردیم و به لطف خدا و همت کارکنان خدوم شرکت، بیش از 468 کیلومتر شبکه گذاری 12 هزار انشعاب و بیش از 45 هزار مشترک جدید به تعداد مشترکین استان اضافه شده است.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین و برخورداری جمعیت بالای استان از نعمت گاز طبیعی لازم است تا همه مشترکین عزیز نسبت به رعایت مصرف منطقی گاز، همکاری لازم را با این شرکت داشته تا تداوم استفاده از گاز در تمامی بخش ها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 99.5 درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان

تحقق 99.5 درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان