مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 16:502021-04-05بين الملل

اتحادیه عرب پاسخگوی مطالبات ملت های منطقه باشد


رییس جمهور تونس بر ضرورت اتخاذ رویکرد جدیدی برای اقدام مشترک عربی تاکید کرد و خواستار بررسی متون، توسعه ساختار ها و نهاد های تخصصی عربی و افزودن کارآیی بیشتر به کار آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، قیس سعید رییس جمهور تونس صبح امروز (دوشنبه) در کاخ قرطاج میزبان احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب بود و با او درباره فعالیت دبیرخانه اتحادیه عرب و تازه ترین مسائل کنونی کشور های عربی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری اسپوتنیک، بر اساس بیانیه ریاست جمهوری تونس، قیس سعید بر ضرورت اتخاذ رویکرد جدیدی برای اقدام مشترک عربی تاکید کرد و خواستار بررسی متون، توسعه ساختار ها و نهاد های تخصصی عربی و افزودن کارآیی بیشتر به کار آن شد.

رییس جمهور تونس تاکید کرد که اتحادیه عرب باید به اهدافی که برای آن ایجاد شده است، دست یابد و ابتکار ها و فعالیت های آن پاسخگوی مطالبات و آرزو های مردم منطقه و همگام با چالش های جدیدی که پیش روی آن است، باشد.

ابوالغیط نیز گفت که در دیدار با رییس جمهور تونس چگونگی ارتقای اتحادیه عرب و موفقیت کار آن علاوه بر مسائل کشور های عربی و اجلاس آتی سران عرب را مورد بررسی قرار داده است.

ابوالغیط و رییس جمهور تونس جزییات و دستور کار سی امین اجلاس سران عرب به ریاست قیس سعید را هم بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب پاسخگوی مطالبات ملت های منطقه باشد

اتحادیه عرب پاسخگوی مطالبات ملت های منطقه باشد