مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-05اقتصادي

مجموعه تاریخی صفی آباد نیازمند مرمت و بازسازی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت بالای مجموعه تاریخی صفی آباد در توسعه صنعت گردشگری بهشهر گفت:مرمت و باسازی این مجموعه نیازمند اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی ساماندهی مجموعه تاریخی صفی آباد بهشهر، با اشاره به نقش مجموعه های تاریخی در توسعه صنعت گردشگری استان، اظهار داشت: مجموعه صفی آباد بهشهر ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگران دارد.

رازجویان ضمن تشکر از همراهی و مساعدت وزارت اطلاعات، ادامه داد: با همراهی وزارت اطلاعات، مجموعه کاخ صفی آباد در اختیار وزارت گردشگری قرار گرفت تا احیا و ساماندهی آن انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری بهشهر در راستای نصب دوربین و ایجاد راه دسترسی مناسب به مجموعه صفی آباد اقدامات جدی تری انجام دهد، ادامه داد: برای تأمین اعتبار مرمت و بازسازی مجموعه تاریخی صفی آباد نیاز به همکاری سازمان برنامه و بودجه است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت مرمت و بازسازی مجموعه های تاریخی در استان، افزود: بازسازی بناهای تاریخی باید به شکل اصولی انجام شود.

رازجویان با تاکید بر اینکه راه دسترسی مردم به بناهای تاریخی باید امن و راحت باشد، تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری زمینه ساز توسعه بیشتر استان مازندران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه تاریخی صفی آباد نیازمند مرمت و بازسازی است

مجموعه تاریخی صفی آباد نیازمند مرمت و بازسازی است