مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-05اجتماعي

اختصاص 8 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه برای مدرسه سازی در کشور


معاون وزیر آموزش و پرورش از آغاز فعالیت قرارگاه جهادگران مدرسه ساز برای اولین بار خبر داد و گفت: 8 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه برای مدرسه سازی در کشور طی سال 1400اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه آموزشی در شهرستان پاکدشت از آغاز فعالیت قرارگاه جهادگران مدرسه ساز برای اولین بار در کشور خبر داد و اظهار داشت: این قرارگاه برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرده است.

رخشانی مهر با اشاره به اهمیت نوسازی مدارس و در کنار آن توجه ویژه به مسائل پرورشی نیز عنوان داشت: در این زمینه تاکنون یکصد مدرسه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شده و و پس از شهادت شهید فخری زاده، دو مدرسه به نام این شهید سرافراز مزین شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در بودجه سال 1400، مبلغ 8 هزار و 600 میلیارد تومان به امر مدرسه سازی اختصاص پیدا کرده است بیان داشت: با اختصاص این بودجه می توانیم تکمیل پروژه های نیمه تمام را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشیم.

وی فعالیت خیرین مدرسه ساز را بسیار مهم دانست و افزود: ساخت مدرسه توسط خیران علاوه بر اینکه نیاز جامعه را به فضای آموزشی برطرف می کند، موجب می شودکه فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری، گذشتن از خود برای خدمت به مردم در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه برای مدرسه سازی در کشور

اختصاص 8 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه برای مدرسه سازی در کشور