مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-05ورزشي

دلایل افت صنعت نفت؛ دست پورموسوی رو شده؟!


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از کسب نتایج خیره کننده در دور رفت مسابقات لیگ برتر، در هشت بازی اخیر سیر نزولی را طی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، فراز و نشیب های مدیریتی باشگاه صنعت نفت آبادان پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر و به طول انجامیدن این پروسه تا میانه های فصل نقل و انتقالات پیش فصل، این باور را در عموم ایجاد کرد که زردپوشان آبادانی فصل سختی را در پیش خواهند داشت.

در همین اوضاع و احوال سیدسیروس پورموسوی همه گزینه های روی میز را برای باشگاه آبادانی کنار زد تا خود به تنهایی سکان هدایت طلایی پوشان را در لیگ بیستم بر عهده گیرد.

فراز و نشیب های مدیریتی و انتخاب های بحث برانگیز در ابتدا این انتخاب با مقاومت و انتقاد هواداران، پیشکسوتان و کارشناسان همراه بود و او را یک مربی بدون کارنامه برای در دست داشتن هدایت تیم بزرگی همچون صنعت نفت می دانستند.

انتقادها تا جایی پیش رفت که این تیم وارد فصل نقل و انتقالات شد و بازیکنانی را به خدمت گرفت که در فوتبال برای این قبیل بازیکنان واژه پا به سن گذشته تعریف شده است، اما جذب چند جوان جویای نام، امید را به آینده این تیم عودت داد.

  نفت فصل را فراتر از  انتظار آغاز کرد و گاه صدر جدول را نیز لمس کرد و دوشا به دوش حریفان بالا نشین خود، رویای اوج گیری در سر داشت تا اینکه رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل افت صنعت نفت؛ دست پورموسوی رو شده؟!

دلایل افت صنعت نفت؛ دست پورموسوی رو شده؟!