مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-05سياسي

نظارت کامل بر رفتارهای اقتصادی وجود دارد


مدیر کل اطلاعات استان فارس بر اشراف کامل سیستم امنیتی بر رفتارهای اقتصادی خصوصا در سطح مدیران، تاکید کرد هر متخلف اقتصادی مطمئن باشد که سراغ او خواهیم رفت.

- ایسنا/فارس مدیر کل اطلاعات استان فارس بر اشراف کامل سیستم امنیتی بر رفتارهای اقتصادی خصوصا در سطح مدیران، تاکید کرد هر متخلف اقتصادی مطمئن باشد که سراغ او خواهیم رفت.

مدیر ارشد امنیتی استان فارس دوشنبه 16 فروردین در نشست صمیمانه با جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه های این استان، ضمن شنیدن دیدگاه ها و نقطه نظرات مطرح شده، به بیان اقدامات، فعالیت ها و اهداف مد نظر اداره کل اطلاعات در فارس پرداخت.

وی با تبریک سال جدید و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، به مهمترین رویدادهای سال 99 پرداخت و خاطرنشان کرد: کماکان نظام اسلامی ایران در جبهه های مختلف مشغول دفاع و مبارزه با تهدیدات و دشمنی ها است و سربازان مدافع نظام اسلامی در همه این جبهه ها مشغول دفاع و مبارزه هستند، رسانه و فعالیت رسانه های در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی و بر لزوم تدام حرکت هدفمند در این عرصه تاکید کرد.

ویژگی های خاص برای گمنامی وی در ادامه با تاکید براینکه سرباز گمنام بودن کار بسیار دشواریست و چنین افرادی باید دارای ویژگی های مشخصی باشند، به فرمایشات حضرت امام(ره) در خصوص فعالیت اداره اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کامل بر رفتارهای اقتصادی وجود دارد

نظارت کامل بر رفتارهای اقتصادی وجود دارد