مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-05اقتصادي

جلوی صادرات سیمان را بگیرید/ لزوم شفاف سازی روند توزیع


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار اعمال شفافیت در روند توزیع سیمان شد و گفت: تا زمان تامین نیازهای استان به سیمان، - باید جلوی صادرات گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کمبود سیمان در استان بوشهر و افزایش قیمت آن موضوع را از طریق وزیر صمت با جدیت دنبال کردیم و امروز نشستی را با معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان و دست اندرکاران حوزه سیمان استان بوشهر داشتیم و مسائل و مشکلات استان در این حوزه را مطرح کردیم.

وی با انتقاد از شیوه سیاستگذاری در صنعت سیمان اضافه کرد: حامی صادرات هستیم ولی در زمینه سیمان چون یک ابزار توسعه ای است و نقش مهمی در پیشرفت و توسعه زیرساخت ها و اجرای طرح های عمرانی دارد، اولویت باید تامین نیاز داخل کشور باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار داریم جلوی صادرات سیمان در مقطع فعلی گرفته شود تا بازار سیمان در داخل کشور تامین، تنظیم و تعدیل شود.

رضایی با بیان اینکه در توزیع سیمان هم باید شفافیت گسترش یابد و از تولید در کارخانه تا توزیع و مصرف باید شفاف باشد، تصریح کرد: جلوی قاچاق سیمان هم باید گرفته شود و برای تامین استان هایی که نیاز به سیمان دارند هم دولت وارد عمل شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی صادرات سیمان را بگیرید/ لزوم شفاف سازی روند توزیع

جلوی صادرات سیمان را بگیرید/ لزوم شفاف سازی روند توزیع