مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-05سياسي

پردیس مرکزی دانشگاه تهران پس از 86 سال صاحب سند تک برگی شد


رییس دانشگاه تهران از اخذ سند تک برگی برای اراضی پردیس مرکزی این دانشگاه پس از 86 سال خبر داد و گفت:خوشبختانه در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری توانستیم صیانت جدی از اموال و دارایی های دانشگاه تهران داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی ضمن بیان این مطلب به تشریح مهم ترین اقدامات سال گذشته دانشگاه تهران در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در سال 99 با توجه به شرایط ناشی از اپیدمی کرونا، سیاست کلان دانشگاه تهران استمرار فعالیت ها با تاکید بر آموزش مجازی و حرکت در مسیر دانشگاه تهران دیجیتال و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه در مواجهه کشور با بحران کرونا بوده است.

وی افزود: در این سال، مجموعه تحولات دیجیتالی و جهش حرکت به سوی آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی آشکارا نشان از پیشگامی دانشگاه تهران در نظام حکمرانی آموزش عالی کشور داشت به طوری که برگزاری کلیه کلاس ها به صورت زنده با ضریب دسترسی 99.

9 درصد در نیم سال تحصیلی دوم سال 99 حاصل شد و این در حالی است که میزان رضایتمندی زیاد ذینفعان اصلی این تحول، یعنی دانشجویان و اعضای هیأت علمی، به بالای 80 درصد در آذرماه سال 1399 رسید.

رییس دانشگاه تهران تاکید کرد: به عنوان یک دانشگاه نسل چهارم و باتوجه به سوابق این دانشگاه در ایفای نقش مهم در پروژه های مطالعاتی کلان ملی همچون گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس مرکزی دانشگاه تهران پس از 86 سال صاحب سند تک برگی شد

پردیس مرکزی دانشگاه تهران پس از 86 سال صاحب سند تک برگی شد