مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-05اقتصادي

ارسال لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار به شورای شهر تهران


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار از ارسال لایحه «توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران» به شورای اسلامی شهر تهران با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان ها و جهت گیری به سوی ساختمان سبز خبر داد.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار از ارسال لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران به شورای اسلامی شهر تهران با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان ها و جهت گیری به سوی ساختمان سبز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری با بیان اینکه لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران از سوی شهردار به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده است، اظهارکرد: این لایحه با توجه مواد 38، 46 و 60 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی مصوب سال 96 و ماده 18 قانون اصلاح الگوی مصرف مصوب سال 89 مجلس شورای اسلامی تهیه و تنظیم شده است.

وی با اشاره به اهمیت تصویب لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران گفت: توسعه و ترویج ساختمان های سبز، بهینه سازی مصرف آب، انرژی و .

در ساختمان ها و بهبود کیفیت بهداشت و سلامت ساکنان ساختمان ها از جمله اهداف این لایحه است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ایجاد بستر مناسب جهت ترغیب سازندگان و مالکان ساختمان ها به منظور رعایت الزامات محیط زیستی و افزایش آگاهی عمومی و تروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار به شورای شهر تهران

ارسال لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار به شورای شهر تهران