مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-05دانش

فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن ترویج علم ایران در نظر دارد در نخستین شماره مجله خود برای سال 1400 به بررسی روند چالش ها و فرصت های کشور بپردازد و راهکار های پیشنهادی در مسیر نیل به آینده مطلوب در حوزه علوم، - انجمن ترویج علم برای انتشار شماره تابستانی مجله خود فراخوانی در جهت جذب مقاله با عنوان آینده پژوهی علم و فناوری در افق سده پانزدهم خورشیدی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن ترویج علم ایران در نظر دارد در نخستین شماره مجله خود برای سال 1400 به بررسی روند چالش ها و فرصت های کشور بپردازد و راهکار های پیشنهادی در مسیر نیل به آینده مطلوب در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری با رویکرد ارتباط با جامعه را به محور های زیر اختصاص دهد.

فلذا این انجمن فراخوانی برای جذب مقالات منتشر کرده که جزییات آن بدین شرح است: ترویج علم، فناوری و نوآوری ، اخلاق، علم و فناوری ، نوآوری و توسعه ، ارتباط علم و جامعه ، رسانه ها در سده جدید ، انواع نوآوری ها مانند نوآوری های اجتماعی، نوآوری های مردمی و .

، انرژی، آب و محیط زیست ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، حکمرانی علم و فناوری و نوآوری ، اقتصاد دانش بنیان ، توسعه منطقه ای ، توسعه اجتماعی -فرهنگی مبتنی بر علم و فناوری ، ایمنی، مخاطرات طبیعی و تغییر اقلیم ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد

فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد