مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-05اقتصادي

توزیع مرغ در اصفهان با کد ملی


معاون بهبود تولیدات دامی اصفهان از ارائه گوشت مرغ مصرفی مورد نیاز مردم این استان با ارائه کد ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار همشهری آنلاین اظهار کرد: این تصمیم فقط برای مدیریت بازار مصرف مرغ در این استان اعم از توزیع عادلانه و جلوگیری از هرگونه سوداگری در این زمینه گرفته شده است.

وی توضیح داد: برای استانی مثل اصفهان که خود از بزرگ ترین تولید کنندگان مرغ مصرفی در کشور است، تحویل مرغ به شهروندان با این شیوه چندان مناسب نیست، اما به دلیل شرایط پیش آمده، این تصمیم گیری تنها راهکار برای تنظیم بازار و توزیع عادلانه مرغ مصرفی در استان است.

معاون بهبود تولیدات دامی اصفهان گفت: به طور نسبی و میانگین در این استان 400 تن گوشت مرغ تولید می کنیم، این درحالی است که مصرف میانگین روزانه استان 394 تن است.

براساس این آمار، قاعدتا نباید با کمبودی روبه رو باشیم، اما با افزایش قیمت انواع گوشت، گوشت مرغ تنها کالای ارزان و قابل خرید برای مردم محسوب می شود که همین مساله میزان خرید و مصرف را در اصفهان افزایش داده است.

وی ادامه داد:از سوی دیگر ایجاد شائبه کاهش عرضه مرغ، مردم را ترغیب کرد برای رفع کمبودها مرغ بیشتری در اسفندماه خریداری کنند که طبیعتا میزان خرید و تقاضای مرغ افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ در اصفهان با کد ملی

توزیع مرغ در اصفهان با کد ملی