مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-05بين الملل

فلسطین بابت انتخابات در قدس به سازمان های بین المللی متوسل شد


نخست وزیر وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست این دولت از طرف های بین المللی برای ورود به موضوع برگزاری انتخابات فلسطین در قدس شرقی خبر داد.

- نخست وزیر وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست این دولت از طرف های بین المللی برای ورود به موضوع برگزاری انتخابات فلسطین در قدس شرقی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی کابینه در شهر رام الله اظهار کرد: پیام هایی رسمی برای طرف های بین المللی از جمله سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و روسیه ارسال و از آنها خواسته شده در موضوع برگزاری انتخابات فلسطین در قدس شرقی ورود کرده و اسراییل را ملزم کنند بر اساس توافق های امضا شده به فلسطینی های ساکن شهر قدس اجازه دهد در انتخابات پارلمانی فلسطین شرکت کنند.

اشتیه گفت: پافشاری همه گروه های فلسطینی بر برگزاری انتخابات در قدس فشاری بین المللی را علیه اسراییل ایجاد و آن را مجبور خواهد کرد شرکت فلسطینی های قدس در انتخابات را همانگونه که در انتخابات قبلی شرکت داشتند، بپذیرد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه از کاندیداتوری 36 لیست در انتخابات پارلمانی 22 مه آتی که اولین انتخابات پارلمانی فلسطین از سال 2006 محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین بابت انتخابات در قدس به سازمان های بین المللی متوسل شد

فلسطین بابت انتخابات در قدس به سازمان های بین المللی متوسل شد