مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-05بين الملل

عقب نشینی روسیه از تهدید توییتر


این رگولاتور در اقدامی که نگرانی ها نسبت به تشدید کنترل اینترنت را برانگیخته بود، ماه گذشته سرعت دسترسی به محتوا در توییتر را کند و تهدید کرده بود اگر محتوای مورد نظر مقامات روسیه را حذف نکند، - ظرف مدت یک ماه به طور کامل مسدود خواهد شد.

روسیه از تهدید برای مسدود کردن توییتر عقب نشست و اعلام کرد این پلتفرم شبکه اجتماعی تلاش ها برای حذف محتوایی که مقامات این کشور غیرقانونی می دانند را سرعت بخشیده است.

سازمان دیده بان اینترنت روسیه (روس کومنادزور) در بیانیه ای اعلام کرد توییتر در اول آوریل یک کنفرانس ویدیویی با رگولاتورهای روسیه داشت و اکنون محتوایی که به اشاعه فعالیتهای غیرقانونی یا هرزنگاری می پردازند را با سرعت بیشتری حذف می کند.

این رگولاتور در اقدامی که نگرانی ها نسبت به تشدید کنترل اینترنت را برانگیخته بود، ماه گذشته سرعت دسترسی به محتوا در توییتر را کند و تهدید کرده بود اگر محتوای مورد نظر مقامات روسیه را حذف نکند، ظرف مدت یک ماه به طور کامل مسدود خواهد شد.

روس کومنادزور اعلام کرد کندی سرعت دسترسی به توییتر تا 15 ماه مه ادامه خواهد داشت تا این سرویس شبکه اجتماعی فرصت حذف محتوای بیشتر را داشته باشد.

توییتر در این باره اظهارنظر نکرد اما پیش از این درباره تلاشها برای محدود کردن مکالمات آنلاین ابراز نگرانی و اظهار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی روسیه از تهدید توییتر

عقب نشینی روسیه از تهدید توییتر