مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-05اقتصادي

پزشکی قانونی: بیشترین شکایات قصور پزشکی از جراحان زنان و دندان‎ پزشکان است


مدیرکل امور کمیسیون های تخصصی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بیشترین شکایت ها به ترتیب از جراحان زنان و زایمان، دندانپزشکان و جراحان عمومی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، بابک سلحشور مدیرکل امور کمیسیون های تخصصی سازمان پزشکی قانونی درباره آمار بررسی قصور پزشکان در کمیسیون های پزشکی قانونی اظهار کرد: در یازده ماه سال گذشته 9 هزار و 929 مورد پرونده مربوط به قصور پزشکان در کمیسیون های پزشکی قانونی سراسر کشور به نتیجه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال 98 حدود 5 درصد افزایش داشت.

وی گفت: از این تعداد پرونده به نتیجه رسیده 55 درصد از موارد شکایت از پزشکان منجر به تبرئه و 45 درصد منجر به محکومیت آن ها شده است.

مدیرکل امور کمیسیون های تخصصی سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: بیشترین شکایت ها به ترتیب از جراحان زنان و زایمان، دندانپزشکان و جراحان عمومی بوده است.

به نقل از صداوسیما سلحشور درباره اقدامات سازمان پزشکی قانونی برای پیشگیری از قصور پزشکی یا کاهش پرونده های آن گفت: هر ماه برنامه های آموزشی درمان برگزار می کنیم تا این آموزش ها منجر به کاهش پرونده های قصور پزشکی بشود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی: بیشترین شکایات قصور پزشکی از جراحان زنان و دندان‎ پزشکان است

پزشکی قانونی: بیشترین شکایات قصور پزشکی از جراحان زنان و دندان‎ پزشکان است