مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-05سياسي

تصویب طرح طبیعت گردی آشوراده در ستاد ملی تالاب ها


طرح 22 هکتاری طبیعت گردی جزیره آشوراده در ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و با همراهی دکتر کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصویب شد.

- ایسنا/گلستان طرح 22 هکتاری طبیعت گردی جزیره آشوراده در ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و با همراهی دکتر کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست تصویب شد.

امروز دوشنبه 16 فروردین جلسه ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور برگزار شد و در این جلسه ضمن تصویب طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده، پیشنهاد وزارت نیرو برای تعیین حد بستر و حریم دریا در نوار ساحلی استان گلستان به دلیل مخالفت استانداری گلستان و وزارت کشور به تصویب نرسید و موکول به اخذ نظر استانداران ساحلی شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، در این جلسه که با حضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و نماینده استان برگزار شد، لایروبی کانال آشوراده و چاپاقلی و خزینی با اولویت کانال آشوراده با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران مواد 10 و 12 هم تصویب و مقرر و تأکید شد سازمان بنادر از منابع داخلی خود همراهی لازم را داشته باشد تا عملیات اجرایی آن در دولت دوازدهم به صورت جدی آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح طبیعت گردی آشوراده در ستاد ملی تالاب ها

تصویب طرح طبیعت گردی آشوراده در ستاد ملی تالاب ها