مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-05دانش

صدیقی: برای ساخت خوابگاه متاهلی با کمبود امکانات مواجه هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مجتبی صدیقی در خصوص خوابگاه های متأهلی کشور گفت: مشکل اصلی در بخش متأهلین، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به تعدد خوابگاه ها هنوز در بخش خوابگاه های متأهلی با کمبود مواجه هستیم.

برای ساخت خوابگاه های متأهلی امکانات کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مجتبی صدیقی در خصوص خوابگاه های متأهلی کشور گفت: مشکل اصلی در بخش متأهلین، خوابگاه های دانشجویی است، با توجه به سیاست هایی که برای ازدواج دانشجویان در نظر گرفته شده است، در این بخش باید سرمایه گذاری بیشتری شود.

وی افزود: برای حل این مشکل، تسهیلات بانکی در قانون بودجه پیش بینی شده است که در حقیقت خیرین و افراد حقیقی یا خود دانشگاه ها با در اختیار گذاشتن زمین بتوانند تسهیلات ساخت خوابگاه را از بانک ها دریافت کنند و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز سود تسهیلات را پرداخت کند.

رییس سازمان امور دانشجویان تأکید کرد: برای ساخت خوابگاه های مجردی و متأهلی در دانشگاه ها امکاناتی فراهم است، ولی برای ساخت خوابگاه های متأهلی این امکانات کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: برای ساخت خوابگاه متاهلی با کمبود امکانات مواجه هستیم

صدیقی: برای ساخت خوابگاه متاهلی با کمبود امکانات مواجه هستیم