مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-05سياسي

اختلاف میان هویت ها با مذاکره رفع نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به اینکه هویت جمهوری اسلامی ایران با هویت دشمنان این نظام متفاوت است، گفت: تفاوت میان هویت ها با مذاکره و رفتن و آمدن رفع نمی شود و ما برای رفع مشکلات باید به دنبال تبعیت از فرمان رهبری و تکیه بر ظرفیت داخل باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه قم از ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر شهرها برخوردار است، اظهار کرد: اینکه ما فقط به بیان این ویژگی ها اکتفا کنیم درست نیست، بلکه ما باید در امور و اعمال خود به این ویژگی های قم توجه کنیم.

وی از حضور مراجع تقلید به عنوان یک سرمایه بزرگ یاد کرد و افزود: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و باید به قم یک نگاه فراملی داشته باشیم.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: ویژگی های خاص شهر قم ضرورت ها، راهبردها و اولویت های مردم قم و سایر دستگاه ها از جمله شهرداری را مشخص می کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید محیط تبلیغی شهر را سالم سازی و در این راستا با شهرداری همکاری داشته باشند، تصریح کرد: گاهی اوقات رفع یک مشکل خاص اولویت دارد اما به علت اینکه موضوع دومی رسانه ای می شود از پرداختن به موضوع اول جا می مانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف میان هویت ها با مذاکره رفع نمی شود

اختلاف میان هویت ها با مذاکره رفع نمی شود