مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-05ورزشي

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم به طوری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در دیدار جمعی از مربیان و ورزشکاران بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه امروز در شرایط بسیار ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی های مختلف در مسابقات داخلی و بین المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اهمیت ورزش و توجه به این مقوله مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شد و امروز همه ما شاهد هستیم که پیروزی در میادین مختلف ورزشی برای کشور ما عزت و اقتدارآفرین است.

وی افزود: ورزش در عرصه های مختلف حائز اهمیت بوده و در سلامت روح و جسم انسان در محیط های مختلف شخصی و شغلی تأثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تعدادی از مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست در ادامه به بیان مهم ترین مشکلات و مسائل حوزه ورزش بسیج استان بوشهر از جمله نبود سالن ورزشی برای تمرین بعضی از رشته های ورزشی و تجهیز پایگاه قهرمانی مقاومت برای استفاده مربیان استان پرداختند و خواستار مرتفع شدن این مشکلات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد