مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-05سياسي

برای شکوفایی تولید باید خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد


برای شکوفایی تولید و عزت ملت ایران باید سرمایه گذاری در امر تولید و خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای شکوفایی تولید و عزت ملت ایران باید سرمایه گذاری در امر تولید و خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد.

سرهنگ علی مختاری مطرح کرد: سال 1400 از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده و اگر به شعار سال های گذشته نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که ایشان به دنبال قدرتمند شدن اقتصاد جمهوری اسلامی هستند و تأکیدشان در سال های گذشته بر مسئله تولید و اقتصاد تأییدی بر این مسئله مهم است.

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری و انتخاب شعار سال از طرف مقام معظم رهبری، اقدامی کاملاً کارشناسی شده است که با بررسی دقیق مشکلات مردم و جامعه و کارهای انجام شده طی یک سال و حاصل عملکرد مسئولان و نتایج عملکرد آنها معین و مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند، وی با بیان اینکه برای شکوفایی تولید و عزت ملت ایران باید سرمایه گذاری در امر تولید و خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد، افزود: در تولید و مسائل اقتصادی و معیشتی در سایه اسلام با تعالیم اسلامی می توانیم به توانایی خودکفایی برسیم و تحریم دشمنان را بی اثر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شکوفایی تولید باید خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد

برای شکوفایی تولید باید خرید از کالای ایرانی را مشوق کرد