مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-05سياسي

صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است


رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای دقیق قانون، مقررات و رعات دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای دقیق قانون، مقررات و رعات دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات است.

احد جمالی در نشست ستاد انتخابات استان افزود: حرکت در مسیر قانون و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتماد عمومی مردم خواهد شد.

وی رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان و برگزار کنندگان را امری مهم و اساسی خواند و اظهارکرد: همه اعضای ستاد انتخابات استان و همه مجریان و دستاندرکاران بدون هیچگونه حمایت و جانبداری در مسیر قانون و رعایت دستورالعمل ها فعالیت کرده و از آرای مردم پاسداری و صیانت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد حضور حداکثری و گسترد مردم در انتخابات 28 خرداد را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باشد.

جمالی انتخابات پرشور را باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید تلاش شود انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شان و جایگاه مردم برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است

صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است