مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-05اقتصادي

هزینه 20 میلیارد تومانی شرکت مترو برای اتصال به شبکه راه آهن سراسری کشور


به موجب همکاری مشترک شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت مترو تهران، پروژه اتصال ایستگاه متروی میدان راه آهن تهران به شبکه راه آهن سراسری کشور از طریق یک گالری ارتباطی به ثمر نشست و این اتفاق مبارک و مهم، - به موجب همکاری مشترک شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت مترو تهران، پروژه اتصال ایستگاه متروی میدان راه آهن تهران به شبکه راه آهن سراسری کشور از طریق یک گالری ارتباطی به ثمر نشست و این اتفاق مبارک و مهم، در آخرین روزهای سال 1399 محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسمی با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و دکتر حناچی شهردار تهران، برای نخستین بار در کشور، شبکه راه آهن سراسری ایران به یک ایستگاه از متروی کلانشهر پایتخت متصل شد.

این امر با احداث یک گالری به طول 60 متر و تعبیه 2 دستگاه پله برقی از سوی شرکت مترو تهران، با هزینه کرد 20 میلیارد تومان جنبه عملیاتی پیدا کرد.

دکتر حناچی شهردار تهران در پایان مراسم آغاز بهره برداری از پروژه مذکور، اتصال شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری و برون شهری را یکی از آرزوهای خود برشمرد و افزود: به هر میزان طرح های اینچنینی که به ثمر بنشیند، از میزان تردد مردم در سطح شهرها کاسته خواهد شد و ضمن کاهش بار ترافیک کلانشهرها، به همین میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 20 میلیارد تومانی شرکت مترو برای اتصال به شبکه راه آهن سراسری کشور

هزینه 20 میلیارد تومانی شرکت مترو برای اتصال به شبکه راه آهن سراسری کشور