مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-05سياسي

میراث فرهنگی خارگ حمایت شود/ لزوم صیانت از آثار تاریخی جزیره


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم صیانت از آثار تاریخی خارگ، گفت: حمایت همه جانبه از پایگاه ملی میراث فرهنگی جزیره ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی ایرانی ظهر دوشنبه در نشست با مدیر پایگاه میراث فرهنگی جزیره خارگ، اظهار داشت: حمایت همه جانبه از پایگاه ملی میراث فرهنگی خارگ و همچنین حفظ و صیانت از آثار تاریخی این جزیره ضروری است.

وی اضافه کرد: جزیره خارگ عنوان پایگاهی برای شکل گیری فرهنگ ها و تمدن ها و همچنین ورود آنها به سرزمین اصلی جایگاهی ویژه داشته و دارد که بسیاری از فرهنگ های خلیج فارس از طریق این جزیره وارد گستره جغرافیایی ایران شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل پایگاه ملی میراث فرهنگی در این جزیره تاریخی و استراتژیک گفت: جزیره خارگ با قدمت بسیار زیاد جایگاه ویژه ای در فرهنگ تاریخ و تمدن خلیج فارس ایفا می کند.

مدیر پایگاه ملی میراث فرهنگی جزیره تاریخی و کهن خارگ ضمن تشکر از حسن نظر و توجه مجموعه استانداری بوشهر به مقوله میراث فرهنگی گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در حوزه میراث فرهنگی ارائه داد.

شهرام اسلامی افزود: با نظر مساعد مقام عالی وزارت و همچنین مدیریت میراث استان و حمایت های بی دریغ مجموعه استانداری سطح تشکیلات میراث فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی خارگ حمایت شود/ لزوم صیانت از آثار تاریخی جزیره

میراث فرهنگی خارگ حمایت شود/ لزوم صیانت از آثار تاریخی جزیره