مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-05سياسي

داوطلبان انتخابات شوراهای روستا به شکل غیرحضوری ثبت نام کنند


فرماندار اصفهان از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها از امروز خبر داد و بر ثبت نام غیرحضوری داوطلبان تأکید کرد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها از امروز خبر داد و بر ثبت نام غیرحضوری داوطلبان تأکید کرد.

حسین سیستانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها، اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور، ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها از امروز 16 فروردین ماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 22 فروردین ماه به مدت 7 روز در بخشداری های شش گانه شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبان از امروز دوشنبه به مدت 7 روز فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در ساعات اداری جهت نام نویسی به بخشداری های مربوط مراجعه کنند.

فرماندار اصفهان با اشاره به امکان ثبت نام غیرحضوری داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا، تأکید کرد: داوطلبان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، می توانند به طور غیرحضوری ثبت نام و از مراجعه به بخشداری ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات شوراهای روستا به شکل غیرحضوری ثبت نام کنند

داوطلبان انتخابات شوراهای روستا به شکل غیرحضوری ثبت نام کنند