مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-05اجتماعي

زندگی کرونایی مستلزم مهارت کرونایی است/ با هم بودن؛ در عین جدا ماندن


یک روانشناس، لازمه زندگی کرونایی را داشتن مهارت های کرونایی دانست و اظهار کرد: مهارت های کرونایی یعنی باید در این ایام با هم زندگی کنیم و در عین حال جدا از هم باشیم.

- زندگی کرونایی مستلزم مهارت کرونایی است/ با هم بودن؛ در عین جدا ماندن ایسنا/گیلان یک روانشناس، لازمه زندگی کرونایی را داشتن مهارت های کرونایی دانست و اظهار کرد: مهارت های کرونایی یعنی باید در این ایام با هم زندگی کنیم و در عین حال جدا از هم باشیم.

مژده بقایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طولانی شدن شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و دورکاری ها و ماندن در خانه مشکلاتی را برای خانواده ها ایجاد کرده است، گفت: اعضای خانواده به ویژه مادران نقش های متفاوتی پیدا کرده اند و زنان شاغل اکنون معلم فرزندان نیز هستند.

وی افزایش فشار روانی بر اعضای خانواده را یکی از مهمترین پیامدهای ایام کرونایی دانست و افزود: ترس از مبتلا شدن به بیماری اضطراب عمومی را بالا برده و اکثر افراد با مشکلات اضطراب و افسردگی و حال بد مواجه هستند.

این روانشناس، با بیان اینکه خُلق پایین موجب ناتوانی در به کارگیری مهارت های زندگی می شود، اضافه کرد: وقتی همسران دچار اضطراب و استرس ناشی از بیماری کرونا هستند، نمی توانند از مهارت هایی که دارند برای رفع تنش ها و تعارضات ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی کرونایی مستلزم مهارت کرونایی است/ با هم بودن؛ در عین جدا ماندن

زندگی کرونایی مستلزم مهارت کرونایی است/ با هم بودن؛ در عین جدا ماندن