مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-05حوادث

دست یاری هلال احمر به سوی بیش از 200 حادثه دیده در نوروز


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر این استان در طرح نوروزی برای 219 نفر از هم وطنان متاثر از 51 حادثه جاده ای و کوهستان امدادرسانی کردند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر این استان در طرح نوروزی برای 219 نفر از هم وطنان متاثر از 51 حادثه جاده ای و کوهستان امدادرسانی کردند.

سید قاسم موسوی صبح امروز (16 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 25 اسفندماه پارسال تا 15 فروردین ماه امسال 50 مورد تصادف جاده ای و یک مورد حادثه کوهستان اتفاق افتاده و 219 نفر از هم وطنان از این حوادث متاثر شدند.

وی با بیان اینکه در این سوانح پنج نفر از هم وطنان در صحنه حادثه، جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: 214 نفر از مسافران نوروزی آسیب دیده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را 100 نفر اعلام کرد و گفت: 12 مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.

موسوی با بیان اینکه در طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر 92 تیم عملیاتی فعال شده بود، اظهار کرد: در این تیم ها 241 نفر نجات گر و امدادگر در حوادث، خدمات امدادی شبانه روزی ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یاری هلال احمر به سوی بیش از 200 حادثه دیده در نوروز

دست یاری هلال احمر به سوی بیش از 200 حادثه دیده در نوروز