مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-05سياسي

بودجه شهری در مسیر شفافیت و انضباط مالی بیشتر


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم، روند بودجه ای سال های اخیر و همچنین گزارش های نظارتی را بیانگر تحقق شفافیت و انضباط مالی بیشتر عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید اخوان که در نشست امروز شورای اسلامی شهر قم سخن می گفت با بیان این که تذکرهای مختلف اعضای شورای اسلامی شهر و نظارت آن ها بر بودجه مدیریت شهری با هدف تحقق انضباط مالی مستمر بوده است خاطر نشان کرد: مقایسه بودجه های سنواتی و گزارش های نظارتی از تحقق با مدیران مناطق شهرداری و سازمان های تابعه نیز در میان گذاشته ایم تا روند اصلاحی در تهیه بودجه سنواتی تداوم پیدا کند.

وی گفت: یکی دیگر از ردیف های گزارش حسابرسی بودجه سال 1398 شهرداری قم به دارایی های غیرجاری و جاری اشاره دارد که این اعداد به ترتیب 1900 و 1800 میلیارد تومان است و البته بدهی های شهرداری هم در این گزارش حسابرسی، مجموع این دو عدد یعنی  3700 میلیارد تومان عنوان شده است.

اخوان در عین حال یادآور شد: تذکرهای مطرح شده در گزارش حسابرسی بودجه شهرداری مورد توجه مسؤولان مدیریت شهری قرار دارد تا بودجه ها با حداکثر دقت و در عین حال شفافیت و انضباط مالی تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهری در مسیر شفافیت و انضباط مالی بیشتر

بودجه شهری در مسیر شفافیت و انضباط مالی بیشتر