مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-05سياسي

لزوم جذب نیروهای داوطلب واکنش اضطراری


رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به نقش نیروهای داوطلب و سهم مهمی که در چرخه مدیریت بحران برعهده دارند، گفت: باید برنامه های جذب و توسعه داوطلب مردمی و آموزش آنان جدی دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآموزش ها به صورت مجازی و در زمان شریعتی برگزار می شود.

حیدر کلهری با بیان اینکه خانه دوام و ایمنی، تشکلی مردمی و داوطلبانه در سرای محله است که در راستای تأکید و تمرکز هماهنگی ها در حوزه ارتقاء و حفظ آمادگی و ایمنی شهر و شهروندان در مواجهه با حوادث در سطح محله فعالیت می نماید، تصریح کرد: شهروندان علاقمند برای عضویت در خانه های دوام و ایمنی می توانند به ستادهای مدیریت بحران مناطق مراجعه و یا از طریق آدرس Tdmmo.

tehran.

ir به صورت مجازی ثبت نام کنند.

کلهری در خصوص آموزش هایی که در خانه های دوام و ایمنی ارائه می شود، گفت: محتوای آموزشی در 8 بخش شامل مبانی مدیریت بحران، شناخت مخاطرات طبیعی و اقدامات لازم، حمایت های روانی در بحران، مبانی اطفاء حریق، فوریت های پزشکی، کارگاه تقویت دید مدیریت بحران، برنامه ریزی در خانواده برای شرایط اضطراری و مهارت های بقاء در شرایط اضطراری تهیه شده است.

وی در خصوص وظایف و مأموریت های خانه دوام و ایمنی گفت: مشارکت در تهیه برنامه های محلی در راستای اسناد بالادستی و ظرفیت های محلی، آموزش مستقیم و غیر مستقیم شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب نیروهای داوطلب واکنش اضطراری

لزوم جذب نیروهای داوطلب واکنش اضطراری