مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-05فرهنگي

آیا سریال پایتخت 7 ساخته می شود؟


ساخت سریال پایتخت قبل از اینکه خواسته عوامل این مجموعه یا سیروس مقدم و الهام غفوری و حتی مدیران سازمان باشد خواسته مردم است و این مساله بارها در بازخورد ها و اعلام نظرهای مختلف در فصول متفاوت این مجموعه به همه ثابت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا، اما آنچه این مجموعه را نسبت به دیگر آثار نمایشی چه در سینما و چه در تلویزیون و چه در مدیای دیگر با همه ی تولیدات مشابه متفاوت می کند عرق وتعصبی است که مخاطبین این سریال گرم و دوست داشتنی نسبت به پایتخت و شخصیت هایش دارند و این اگرچه یک موهبت تکرار نشدنی است اما مسئولیت و وظیفه خانواده پایتخت را که دیگر یک خانواده معمولی نیستند صدچندان می کند.

مخاطب این سریال پای یک اثر رسانه ایی نمی نشیند چرا که با شخصیت های سریال آنقدر احساس قرابت و نزدیکی دارد که خودش را از اعضای خانواده ی پایتخت می داند و با قصه های این سریال و کاراکتر ها، زندگی می کند و می خندد و اشک می ریزد و گاه کار به بیش از همذات پنداری می رسد و همزمان به شخصیت ها در موقعیت های مختلف سریال حتی راهکار می دهد که این نشان از غرق شدن مخاطب در سریال دارد و نباید این پتانسیل را نادیده گرفت.

سریال پایتخت به واسطه شخصیت های شیرینش گاهی با قصه های کم رمق پیش رفته است و گاهی حتی حذف کاراکتر های اصلی اگرچه صدمه زننده بوده اما کار را از پای نیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سریال پایتخت 7 ساخته می شود؟

آیا سریال پایتخت 7 ساخته می شود؟