مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-05پزشكي

رتبه های اول تا سوم آزمون دکتری تخصصی داروسازی از طرح معاف شدند


کمیسیون موضوع مواد 2 و 3 آیین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان مصوب کرد: رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی دکتری تخصصی داروسازی از انجام خدمات طرح معاف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای آموزش داروسازی و تخصصی، پیرو کمیسیون موضوع مواد 2 و 3 آیین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در تاریخ (20 بهمن 99) مقرر شد: رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی (Ph.

D) رشته داروسازی با تایید مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از انجام خدمات موضوع قانون فوق الذکر معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیش از این بر اساس کمیسیون موضوع مواد 2 و 3 آیین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در سال 1386 تشکیل شده است در خصوص تسهیلات اعطایی به استعدادهای درخشان، تصمیمات زیر اتخاذ شده است: امکان شرکت در آزمون ورودی مقاطع بالاتر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی: الف) دانشجویان ترم آخر رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی اجازه دارند فقط یک نوبت در آزمون دوره های تخصصی شرکت کنند.

ب) فارغ التحصیلان رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی که حداکثر 3ماه بعد از فراغت از تحصیل خدمات مربوط به قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان را شروع کرده اند، مجازند در آزمون های تخصصی شرکت و در صورت پذیرش در آزمون مکلفند خدمات خود را تا شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های اول تا سوم آزمون دکتری تخصصی داروسازی از طرح معاف شدند

رتبه های اول تا سوم آزمون دکتری تخصصی داروسازی از طرح معاف شدند