مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-05فناوري

برنامه ضد سرقت بر روی تلفن همراه خود نصب کنید


داشتن برنامه های ضد سرقت مناسب می تواند یک راه حل برای ردیابی و پیدا کردن گوشی گم شده و یا به سرقت رفته باشد.

- رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از دست دادن گوشی تلفن همراه چه در اثر سرقت و چه در پی گم شدن باشد، اتفاق ناخوشایندی است و وقتی که گوشی تلفن همراه به سرقت می رود قیمت گوشی اهمیت چندانی ندارد بلکه آنچه مهم می شود اطلاعات درون آن است.

وی با بیان اینکه نصب برنامه ضد سرقت گوشی شانسی برای ردیابی مکان آن است، افزود: گوگل قابلیتی به صورت پیش فرض در سیستم عامل اندروید قرار داده تا کاربران بتوانند گوشی تلفن همراه خود را به وسیله امکانی به نام find my device ردیابی کنند.

سرپرست پلیس فتا استان البرز با اشاره به اینکه نگهداری اطلاعات شخصی در تلفن همراه  باعث ایجاد  مشکلاتی برای افراد می شود، اظهار داشت: البته باید گفت که این ابزار تنها برای ردگیری تلفن همراه اندروید نیست، بلکه نرم افزار های زیاد دیگری نیز با این هدف مشترک برای این کار ایجاد شده اند.

جلیلیان با بیان اینکه داشتن برنامه های ضد سرقت مناسب می تواند یک راه حل برای ردیابی و پیدا کردن گوشی گم شده و یا به سرقت رفته باشد، یادآور شد: کاربران می توانند برای اطلاع از آخرین  شیوه های کلاهبرداری اینترنتی به سایت پلیس فتا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ضد سرقت بر روی تلفن همراه خود نصب کنید

برنامه ضد سرقت بر روی تلفن همراه خود نصب کنید