مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-05اقتصادي

صادرات بیش از 1.5 میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 501 هزار و 957 تن کالا بوسیله 64 هزار و 506 دستگاه کامیون در سال 99 از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه استان به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 501 هزار و 957 تن کالا بوسیله 64 هزار و 506 دستگاه کامیون در سال 99 از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه استان به کشورهای افغانستان و پاکستان صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، ایوب کرد با بیان اینکه بنزین، مواد غذایی، گاز مایع و قیر عمده کالاهای صادر شده از پایانه های مرزی این استان بودند، افزود: پایانه مرزی میلک با 813 هزار و 762 تن بیشترین سهم صادرات این مدت استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مجاورت این استان با منطقه ژئوپولیتیک دریای عمان و آبهای بین المللی، همسایگی با کشورهای پاکستان و افغانستان، همجواری با حوزه شبه قاره هند و همچنین امکانات بالقوه اقتصادی و ترانزیتی از جمله پایانه های مرزی موجب ایجاد موقعیت تجارت فرامرزی ممتاز برای استان شده است به طوری که با وجود شیوع ویروس کرونا با تردد روزانه حدود 500 دستگاه کامیون در سال 99 شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 1.5 میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان

صادرات بیش از 1.5 میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان وبلوچستان