مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-05سياسي

اتمام بازنگری برنامه های آموزشی کارشناسی دانشگاه امیرکبیر در سال جاری


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برنامه های این دانشگاه در سال 1400 گفت: بازنگری برنامه های آموزشی از سال های گذشته آغاز شده و امیدواریم امسال بازنگری برنامه های آموزشی مقطع کارشناسی این دانشگاه به اتمام برسد.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برنامه های این دانشگاه در سال 1400 گفت: بازنگری برنامه های آموزشی از سال های گذشته آغاز شده و امیدواریم امسال بازنگری برنامه های آموزشی مقطع کارشناسی این دانشگاه به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در نشست مجازی با اساتید و کارکنان دانشگاه به مناسبت آغاز سال 1400 گفت: در سال های اخیر تمامی فعالیت های دانشگاه بر اساس برنامه راهبردی طراحی و پیاده سازی شده است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که در سال 1400 نیز براساس برنامه راهبردی دانشگاه حرکت کنیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه امسال سال پایانی فعالیت دولت است مانند دوره های گذشته مرسوم است که جمع بندی از فعالیت ها نیز انجام شود که این موضوع نیز درحال پیگری است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا باید از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی در ماه های گذشته استفاده کنیم تا در مهرماه نیز با شرایط بهتری ترم تحصیلی را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام بازنگری برنامه های آموزشی کارشناسی دانشگاه امیرکبیر در سال جاری

اتمام بازنگری برنامه های آموزشی کارشناسی دانشگاه امیرکبیر در سال جاری