مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-05سياسي

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: در انتخابات پیش رو فرصت آزمون و خطا نداریم


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پیش رو فرصت آزمون و خطا نداریم و اگر حالا برای انقلاب و نظام کاری نکنیم، شاید دیگر فرصتی پیش نیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس گردهمایی حامیان آیت الله رییسی در استان کرمان، عصر پنجشنبه 12 فروردین، در مسجد امام حسین (ع) کرمان، به منظور دعوت از وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم، جمعی از فعالان سیاسی فرهنگی از سراسر استان و جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی (محمدرضا پورابراهیمی، حجت الاسلام حسین جلالی، صمدالله محمدی) حضور داشتند.

آیت الله شیخ بهایی: رییسی نسبت به سایر افراد مطرح برای کاندیداتوری، ویژگی های ممتازی دارد آیت الله احمد شیخ بهایی استاد درس خارج فردی را تایید صلاحیت می کند، بدین معنی است که آن فرد حد نصاب لازم برای جایگاه ریاست جمهوری را دارد؛ اما این برای ما کافی نیست؛ بلکه  باید از بین افراد مختلف، اصلح را انتخاب کنیم.

  وی خاطرنشان کرد: افراد برای حمایت از کاندیدای مورد نظر خودشان، لازم نیست کاندیداهای دیگر را تخریب کنند؛ بلکه باید بر طبق شاخص ها و معیارها به کاندیداها امتیاز دهند و آنگاه، شایسته ترین را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: در انتخابات پیش رو فرصت آزمون و خطا نداریم

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: در انتخابات پیش رو فرصت آزمون و خطا نداریم