مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-05اقتصادي

ورود روزانه 202 تن مرغ تا عید فطر به بازار همدان


مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه مازاد تولید مرغ در استان وجود دارد، گفت: تا عید فطر روزی 202 تن مرغ تولید کرده و تحویل بازار خواهیم داد و مردم نگرانی از بابت تأمین مرغ نداشته باشند.

- ایسنا/همدان مدیر امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه مازاد تولید مرغ در استان وجود دارد، گفت: تا عید فطر روزی 202 تن مرغ تولید کرده و تحویل بازار خواهیم داد و مردم نگرانی از بابت تأمین مرغ نداشته باشند.

علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر 185 واحد مرغداری در استان فعال هستند، اظهار کرد: در حال حاضر پنج میلیون قطعه جوجه در سالن های مرغداری استان وجود دارد که دو برابر میانگین جوجه ریزی های سال های گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: در اسفندماه سال گذشته دو میلیون و 700 هزار قطعه و در فروردین ماه یک میلیون و 300 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شده است و برای ماه رمضان مشکلی از بابت تأمین مرغ وجود نخواهد داشت.

قراگوزلو با بیان اینکه طی دو روز گذشته روند بازار نشان می دهد خرید کم شده است، افزود: در شب سیزده بدر 385 تن مرغ کشتار شد اما به قدری مردم خرید کردند که چیزی در بازار نماند البته در دو روز گذشته خرید مردم کم شده که این موضوع باعث ضرر و زیان به مرغداران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود روزانه 202 تن مرغ تا عید فطر به بازار همدان

ورود روزانه 202 تن مرغ تا عید فطر به بازار همدان