مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-05ورزشي

احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری


استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد و گفت: احداث این کمپ می تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به همراه داشته باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در استان با هدف توسعه ورزش فوتبال خبر داد و گفت: احداث این کمپ می تواند زمینه استعدادیابی و توسعه ورزش فوتبال در استان را به همراه داشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی با اشاره به مذاکره صورت گرفته با شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال کشور، اظهار کرد: ظرفیت های بسیاری برای توسعه ورزش فوتبال در چهارمحال و بختیاری به علت شرایط خاص جغرافیایی و آب و هوایی وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمحال و بختیاری به علت ارتفاع بالا از سطح دریا می تواند محل مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی گوناگون به ویژه فوتبال باشد.

وی همچنین از احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دستورات لازم به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، منابع طبیعی و آب منطقه ای برای امکان سنجی و شناسایی سه قطعه زمین مناسب برای احداث این کمپ در استان صادر شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری

احداث کمپ تیم های ملی فوتبال در چهارمحال و بختیاری