مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-05اقتصادي

تخریب یک واحد صنعتی، مصوبه کارگروه اقتصاد مقاومتی قزوین!


آقایان مسؤلی که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیم به تخریب و حراج ماشین آلات و تجهیزات کارخانه به صورت ضایعات گرفتند بفرمایند با چه تفسیری از بیانات و ابلاغ های رهبری به این نتیجه رسیدند.

- تخریب یک واحد صنعتی، مصوبه کارگروه اقتصاد مقاومتی قزوین! ایسنا/قزوین یک کارشناس مسائل شهری گفت: آقایان مسؤلی که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی تصمیم به تخریب و حراج ماشین آلات و تجهیزات کارخانه به صورت ضایعات گرفتند بفرمایند با چه تفسیری از بیانات و ابلاغ های رهبری به این نتیجه رسیدند.

به بهانه پرداخت حقوق معوق کارگرها که گویا هنوز هم کامل پرداخت نشده است 57 هکتار سوله ساختمان صنعتی همراه زیرساخت های آب و برق و گاز و خیابان کشی را به ضایعات تبدیل و حراج کردند.

جواد اسلامی صدر در گفت وگو با ایسنا در خصوص فرنخ و نازنخ اظهار کرد: این کارخانه های عظیم انواع و اقسام نخ را تولید و عرضه می کردند به گونه ای که تا پیش از خصوصی سازی 60 تُن در روز تولید داشتند.

این واحدهای تولیدی در دهه های گذشته علاوه بر اشتغال زایی توسط صادرات ارزآوری هم داشته اند و محصولات خود را به ترکیه و ایتالیا صادر می کردند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی که به صورت تخصصی و حجم عمده تولید دارند امکانی هستند که تمرکز خود را از اقتصاد نفتی کاهش دهیم و به سمت تولیدات داخلی حرکت کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب یک واحد صنعتی، مصوبه کارگروه اقتصاد مقاومتی قزوین!

تخریب یک واحد صنعتی، مصوبه کارگروه اقتصاد مقاومتی قزوین!