مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-05سياسي

ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا از امروز/ 1058 روستا صاحب شورا هستند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: کار ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا و تیره های عشایری از فردا در استان اردبیل نیز آغاز می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: کار ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا و تیره های عشایری از فردا در استان اردبیل نیز آغاز می شود.

بهروز ندایی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا و تیره های عشایری از امروز به مدت یک هفته تا 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت تا ثبت نام از داوطلبان برای تشکیل شوراهای روستا در یک هزار و 58 روستای استان اردبیل به انجام برسد.

وی تصریح کرد: در 39 روستای استان شوراهای پنج نفره و در یک هزار و 19 روستا نیز شوراهای سه نفره برگزیده شده و به عنوان اعضای اصلی در جلسات شوراها حضور پیدا می کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا و تیره های عشایری به مانند ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر از طریق چهار راهکار اعلام شده انجام می شود که داوطلبان یا از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا رایانه های شخصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین مراجعه به 31 بخشداری استان می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا از امروز/ 1058 روستا صاحب شورا هستند

ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا از امروز/ 1058 روستا صاحب شورا هستند